Wednesday, March 23, 2011

alhamdulillah..she passed!

salam...
for today's blog title..
it has nothing to do with me but someone who is relate with me...
my sister, of course!

she just got her SPM result this morning(maybe noon)
and alhamdulillah, she passed!!
of course... she'd tried her best and I am happy with her!
inshaAllah, I'll try my best too for my next year SPM !!
amin, amin ya rabbal 'alamin...

my sister's friend or can I say, my friend too,
she also got a good result...so, I want to congratulate her too!!
waaahh~...

kenapa diriku pulak yang menjadi excited ni?
wallahualam...

tapi...hari ni bila balik saja rumah (kena bertugas hari ni, balik 4.30 ptg)
tiba2 jadi macam Ninomiya Kazunari yang selalu sakit bahu....
nak gelak pun ada...
hahahha..(dah gelak dah pun...)
nak menangis pun ada ( sebab sakitnya bahu kiriku!! my left shoulder!!)
(rasa) macam nak orang urut pun ada..
macam2 lah!!
tapi..apakan daya...
'this is what we call life'...
itu sajelah yang terluah dek mulutku ini..
huhuhu...

okey...maybe until here..
will update more blogs later...
sayonara..bye2!!

*for the whole holiday.., I managed to update only ONE entry?! what??!!*
*one new wisdom word.."untuk mencapai kejayaan semanis madu, perlu ada pengorbanan sepahit hempedu" *

2 comments: