Sunday, April 4, 2010

kinou wa saikou da !!! kyou mo saikou desu !!

salam...
doumo doumo!
hari ini entri will be long long long and loooongg~~!!
be ready !!
uwahahaha!!
before I start 'typing typing' here..
just want to say..
[Arashi ni Shiagare] will start soon!!
here the CM :
http://tenjostyle.vox.com/library/video/6a00c2252249d98fdb0123f1bea910860f.html

enjoy !!

now..,for today's highlight,
just want to share some stories that I have goes through yesterday..,
and of course...today (but no pictures for today's topic..huhuhu)
semalam, memang cadangan untuk 'walking around KL' memang menjadi..,so I'm happy ! hehehe..and the happiest thing..,



lunch makan dekat sini.....!!?? T-T
tunggu masa akan datang lagilah nampaknya..
tak pun sebenarnya..makan dekat restoran sebelah kedai ni..
but it seems so delicious..(the menu)
I'll keep my money.., and I WILL eat here someday (or any Japanese restaurant)

anyway...
there's nothing much that i've bought..
everything is so..'palsu' maybe?
uwaaahhh..tapi yang memang mata ini selalu nampak..
banyaknya foreigner dekat KL ni..!
terlalu ramai !!
tapi entah kenapa..sampai sekarang tak pernah pun jalan2, then terserempak orang Jepun..hehehe (one of my dream of course)
nevermind about that..
if you wonder where exactly I see this restaurant, just come here..:

yap! its Maju Junction Mall ! (MJM)

but I don't know why..when we entered, you hardly can see visitors..

fushigi da na..~ I wonder why?

whatever it is...I really enjoyed walking from Jalan T.A.R to MJM..

sekali-sekala.., 'joging' ! hahaha!!

chou tanoshii yo! demo..,chou tsukareta yo!!


-night, 03.04.2010-

in the middle of this busy town, there's a place called 'Kampung Baru'.., I'm sure you know that place (for those who are Malaysian)
it is located in the middle of KL...and of course too many people there!and also restaurants...

so here we are yesterday...


it is 'Sukhumvit' restaurant..
well, specifically it is a Thai food restaurant but, the owner is definitely not Thai person or..commoner. (betul ke perkataan ni?)
they are..I can say kind..not really sure about that though..(just got there twice only),
but if you want to taste Thai cuisine..come to 'Sukhumvit' !
(saja2 nak promote kedai makan ni..hehehe)

tapi, pengalaman semalam memang 'agak' berharga..
one of it maybe because we rarely have chance to do things like this every week..(actually it me who don't go out often..hahaha)
whatever it is..hontoni ureshikatta desu~~!!

for today...well, honestly kind of tired a bit !
and of course my wrists is the most tired !!(how can I still typing here then?)
dulang2 semua tu punyalah berat..! ditambah lagi dengan pingat2 + medal2 atas dulang tu..?
uwaaahhh!! tapi memang berbaloilah sebab kami semua dah 'berehat' untuk masa yang agak lama..,bila Kejohanan Sukan nak habis baru kami2 pula yang bekerja mengangkat semua hadiah2...
and...! esok cuti !! yatta !! ureshii wa..~
boleh tidur puas2 esok pagi....eh!
tak boleh...kena gosok baju..,buat prepare for presentation.., and..
banyaklah jugak kerja kena buat esok..
tapi..,esok boleh masak !! hahaha..disebabkan semua keluar pergi kerja/sekolah..I can conquer the house for half day !
hahahaha!! hahahaha!! hahhaha!!

okay ! until here before I sleep in front the computer..,
ijyou Dani deshita ! ja ne !
sayonara..bye2!!

*ARASHI singing Kanjani8 song, [Sukiyanen Osaka] !!?? KAWAII !!*
*dah lama tak dengar [ARASHI DISCOVERY]...Ohno-kun!! samishikatta yo..~!*

No comments:

Post a Comment